Somepointin valmennus- ja konsultointipalvelut

Osaavaa apua organisaatiokulttuurin muutokseen

Somepoint auttaa yrityksiä tuplaamaan tehokkuutensa ja työn ilon avoimen sisäisen viestinnän avulla. Somepoint on olemassa kaiken kokoisille yrityksille ja organisaatioille, joissa ei vielä ole opittu avoimen sisäisen viestinnän kulttuuria, vaan tieto liikkuu enimmäkseen sähköpostissa.

  • Somepoint tarjoaa hioutuneen prosessin organisaation sisäisen somen käyttöönottoon ja organisaatiokulttuurin muutokseen
  • Somepoint auttaa valitsemaan teille sopivan yhteisötyökalun
  • Somepoint tarjoaa konkreettisen mallin siihen, miten sisäistä somea pitää käyttää, jotta siitä saadaan eniten hyötyjä
  • Somepoint on johdon tukena uuden äärellä: mitä on johtaminen sisäisessä somessa?
  • Somepoint tarjoaa osaavaa apua yrityksen sisäisen digiviestinnän kokonaisuuden hallintaan: intranet, sisäinen some, sähköposti ja chat, mihin mikäkin väline sopii?
  • Somepoint tarjoaa sosiaalisen intranetin konseptointiapua

Tutustu tarkemmin Somepointin verkkokursseihin, valmennuksiin ja konsultointipalveluihin alla, tai ota yhteyttä, niin jutellaan työpaikkasi tilanteesta ja pohditaan, miten kannattaisi edetä.

Organisaation sisäisen somen ABC -kurssi

ENSIASKELEET AVOIMEEN VIESTINTÄÄN

Ensimmäiseksi tarvitset luvan siihen, että saat käynnistää viestintäkulttuurin muutoshankkeen ja hankkia yhteisötyökalun, jos teillä ei vielä ole sellaista.

 

Verkkokurssi

ORGANISAATION SISÄISEN SOMEN ABC -VALMENNUS

Tällä verkkokursilla tai työpaikallasi pidetyssä koulutuksessa opit ymmärtämään ja perustelemaan muille, miksi sisäinen some kannattaa ottaa käyttöön työpaikallasi koko organisaation yhteiseksi viestintäkanavaksi.

Tutustut yleisimpiin yhteisötyökaluihin ja saat vinkit sopivan työkalun valintaan. Laadit kurssin aikana hanke-esityksen, jonka avulla saat takuuvarmasti luvan ja rahoituksen sisäisen somen käyttöönottoprojektiin!

Lue lisää valmennuksesta »

Luento

LUENTO TYÖPAIKALLASI VIESTINNÄN UUDESTA AJASTA

Kun haluat levittää yhteisöllisen viestinnän osaamista työpaikallasi, voit tilata innostavan luennon esimerkiksi kaikille esimiehillenne, johdolle tai osaksi TYHY-päiväänne.

Luennon tarkoituksena voi olla aktivoida ihmisiä viestimään avoimesti nykyisissä viestintäkanavissanne tai luoda innostus uudenlaiseen viestintäkulttuuriin! Luennon aihe muotoillaan yhdessä tarkoitukseen sopivaksi. Se voi olla esim. “Top 10 käyttötapaa sisäiselle somelle” tai “Miten luot työhyvinvointia avoimella viestinnällä?”

Ota yhteyttä, niin suunnitellaan teille sopiva luento! »

TUKEA YHTEISÖTYÖKALUN KÄYTTÖÖNOTTOON

Kun on aika lähteä jalkauttamaan yhteisötyökalua ja sen mahdollistamia uusia toimintatapoja, voit pyytää avuksesi konsultin tai osallistua valmennukseen, jossa opit parhaat käytännöt muutosprojektin läpivientiin.

 

Kayttoonotto

SOMEPOLKU – KONSULTOINTI

Somepolku on prosessi, joka sisältää kaikki vaiheet, jotka tarvitaan organisaation sisäisen somen onnistuneeseen käyttöönottoon työpaikallasi. Tämä on valintasi, jos haluat ulkopuolisen asiantuntijan tueksesi koko projektiin.

Tutustu Somepolkuun »

Kayttoonotto

ONNISTU SISÄISEN SOMEN KÄYTTÖÖNOTOSSA -VALMENNUS

Tämä valmennus on vaihtoehto Somepolulle. Valmennuksen avulla vedät itsenäisesti organisaatiosi sisäisen somen käyttöönoton. Saat käytännönläheiset ohjeet ja tukea sisäisen somen käyttöönoton vaiheisiin ja onnistut varmasti!

Lue lisää valmennuksesta »

JOHTAJANA ORGANISAATION SISÄISESSÄ SOMESSA

Opi, mitä mahdollisuuksia sisäinen some antaa johtamiseen, ja miten itse olet mukana keskusteluissa

 

Johtajan valmennus

JOHTAJAN VALMENNUS

Johtajana olet uuden äärellä, kun sisäinen some tulee. Sinulle asetetaan odotuksia ja sanotaan, ettei käyttöönotto onnistu, jollet ole mukana keskusteluissa. Näihin odotuksiin vastaamiseen Somepointin valmennus antaa konkreettiset ohjeet, joilla pääset helposti alkuun.

Sisäinen some avaa suoran näkymän johtamaasi organisaatioon, ja sitä kautta saat johtamiseen uusia eväitä. Tässä valmennuksessa opit, mitä se tarkoittaa.

Tutustu valmennukseen »

YHTEISÖMANAGERINA ORGANISAATION SISÄISESSÄ SOMESSA

Opi mitä ovat organisaation sisäisen yhteisömanagerin tehtävät

 

Community manager

YHTEISÖMANAGERIN VALMENNUS 

Yhteisömanagerina organisaation sisäisessä somessa -valmennuksella opit, mitä työtehtäviä organisaation sisäisellä yhteisömanagerilla on. Saat parhaat vinkit tehtävien hoitamiseen.

Tämä kurssi on tarkoitettu sinulle, joka toimit yhteisömanagerina jo käyttöön otetussa organisaation sisäisessä somessa.

Tutustu valmennukseen »

KONSULTOINTI TARPEENNE MUKAAN

Voit myös pyytää  täysin työpaikkasi tarpeeseen räätälöidyn konsultointityön sisäiseen viestintään liittyen. Se voi olla esimerkiksi

    • johtoryhmän tai jonkin muun ryhmän viestintäkäytäntöjen parantaminen
    • intranetin ja sisäisen somen roolien kirkastaminen
    • apua sopivan yhteisötyökalun valintaan
    • yhteisötyökalun käyttökoulutus jollekkin käyttäjäryhmälle
    • yhteisötyökalun kuten Yammerin käyttö extranet-tarkoituksessa kumppanien kanssa
    • yhteisötyökalun kuten Yammerin käyttö projektin viestinnässä
    • yhteisötyökalun kuten Yammerin käyttö testauksen raportoinnissa

Ota yhteyttä, niin suunnitellaan sopiva etenemistapa organisaatiosi tilanteeseen »

 



Save